forwardovani skupiny portu

Pátek Říjen 8 15:26:01 CEST 1999

Zapadlo Petr (PetrZ na IFTPROGRES.CZ) wrote:
: Dobry den
: nainstaloval jsem RH6.0 jako firewall s maskaradou. Na vnitrni siti mam mail
: server a web server. Na ne jsem forwardoval jednotlive porty z verejnych
: adres pomoci ipmasqadm portfw, celkem bez potizi.
: Chtel bych take ale presmerovat vsechny porty z jedne verejne ip adresy (na
: externi karte je asi 5 adres) na vnitrni pokusnou masinu. Pokud pouziji
: ipmasqadm autofw, tak mi na tuto masinu premeruje vsechny porty ze vsech ip
: adres, ktere ma ta verejna karta. Ja potrebuji jen za jedne.
: Je to nejak resitelne?

Je, pomoci NAT. To _neni_ IP Masquerading.  Zpameti Vam ted prislusne prikazy
nevysypu, ale kdyz se kouknete do dokumentace a budete hledat NAT tak to
urcite najdete.

Leos Bitto