Potize s instalaci

Vaclav Bittmann bittmanv na seznam.cz
Pátek Říjen 8 08:54:24 CEST 1999

Zdravim vsechny,

narazil jsem na nasledujici problem s instalaci: nainstaluju distrubuci
Sarah/RH 5.0 na pocitac. Teply restart probehne ok a vse pracuje tak jak
ma. Po vypnuti a naslednem zapnuti se mi sesype souborovy system.
Popis konfigurace pocitace:
Dell 450SE ( 486/50, EISA ), 20 MB RAM
Instalace probihala na disk pripojeny na Adapatec 1542B, ktery by mel
byt podporovan jadrem, v defaultnim nastaveni. Zkousel jsem to jak na
disk 2.0GB ( Fujitsu, tenhle disk stary radic ani neumi cely oadresovat
) tak na disk Quantumm 525S . Na obou discich nastaly stejne problemy.
V pocitaci nebyly zadne jine karty ( krome VGA )

Diky Vasek B. ( bittmanv na seznam.cz )