NetBEUI Re: win95 komunikace s linuxem

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Pátek Říjen 8 18:22:28 CEST 1999

Dne Pá, 08 říjen 1999 jste napsal(a):

> Muj nazor je, ze NetBEUI je  hlavne velky chaos.
> Me poznani v tomto smeru se da najit na teto adrese:
>
> http://www.novinky.cz/Index/Drobnohled/2584.html

Dobra, jdu si to precist. Dekuji velmi.

> Kdyz si to po sobe ctu  :), docela mam pocit, ze tak trochu tusim
> proc to nikdo nenapsal.

> Hmm, zajimave. Jak se pak vyuziva ten Internet? Pres Winsock, ktery
> emuluje TCP/IP s pomoci netBEUI? :)

Nijak, nepouziva se, je to pouze file server na lokalni siti a neni treba z
neho pristupovat na internet a neni zadouci pristupovat z internetu na nej :)
Jelikoz, pokud vim, NetBEUI neni routovatelny je to myslim docela dobry zpusob
ochrany zvenku. (Samozrejme spolecne s dobrym firewallem (neco jako pouzivat dva
prezervativy:))

> Co treba IPX?

No jde o tisk na tiskarnu a jsou to NTcka, to mi IPX nejak pomuze ?
Jakou utilitou bych tiskl ?

Frantisek Dufka