Námět k zamyšlení

Tomas Valusek tvalusek na vs.inext.cz
Pátek Říjen 8 22:04:43 CEST 1999

Dobrý den,

psal jsem autorovi seriálu o StarOffice a jeho odpověď mi přijde zajímavá
mj. i z hlediska perspektivy Linuxu. Zde je naše korespondence:

-----Cut here-----

> StarOffice je k dispozici nejen pro Linux, ale i pro Wokna. Budete se
této
> oblasti věnovat? Jde mi o to, nakolik triky popsané pro Linux fungují
i v
> Oknech, přenos českých dokumentů SO mezi Win a Linuxem atd atp.

Windowsowská verze je z mlého pohledu méně problémová než verze pro
Linux. Pro úspěšnou instalaci není nutno doinstalovávat fonty nebo
počešťovat klávesnici. To vše již Windows mají. Modul CP Code funguje
v obou verzích. Osobně jsem zkoušel SO5.0 pod Linuxem i pod Windows a
přenositelnost dokumentů byla právě díky zmíněnému modulu vynikající.
S pozdravem
L. Čevela

-----Cut here-----

Myslím (nemám to ovšem podloženo vlastní zkušeností), že tvrzení uvedené
výše neplatí jen pro StarOffice. Těším se na den, kdy bude možno u
desktopových aplikací konstatovat opak, totiž že pod Linuxem je problémů s
podobným typem aplikace méně než pod Wokny.

Tomáš Valůšek