3 nejkvalitnejsi informacni servery o linuxovych aplikacich

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 8 23:02:49 CEST 1999

On 8 Oct 1999, Michal Fadljevic wrote:

> Ktere takhle pekne zpracovane (==cenne) informacni servery o Linuxu a o
> aplikacich znate/pouzivate ?
>
> Uplne by mi stacily 2-3 Vase tipy, rad bych se zase neco priucil.
> Ja bych dal k lepsimu:
>  http://freshmeat.org (ted je v rekonstrukci)
>  http://freshmeat.net
>  http://linuxapps.com
>  http://linuxtoday.com

Dodavam:
http://linuxcare.com/ (!!! predevsim http://kt.linuxcare.com/)
http://www.kernelnotes.org/
http://www.justlinux.com/
http://www.portalux.com/
http://www.redhat.com/ (!!! nejen pro uzivatele Red Hata)

a mnoho dalsich - je tezke rozhodnout, ktere jsou ty nejlepsi, podle mne
je to castecne sila zvyku a castecne vkusu ...

Take je asi nutno rozlisit na jake urovni se clovek o Linux zajima -
aplikacne, kernelove, byznys news, uzivatelske navody, administrace,
bezpecnostni otazky atd ...

--
 |           Martin Mačok                            |