Asi se ztraceji prispevky !!!

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Sobota Říjen 9 16:36:22 CEST 1999

Martin Macok wrote:

> No, rekl bych, ze se mi to stane tak asi kazdeho desateho prispevku, ale
> ruku do ohne bych za to nedal ... (kazdopadne se mi to behem posledniho
> mesice stalo)

jo, ale zrovna ted si musim nasypat popel ( doutnikovej ) na hlavu,
protoze na vine byl nas skolni mailserv, ktery opet stavkoval ....

Ale stejne, nektery prispevky vysumi do /dev/null

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...