Nefuguje PPP

pvokoun na spolana.cz pvokoun na spolana.cz
Pondělí Říjen 11 08:03:20 CEST 1999

Ahoj

Ja jsem taky dlouho pouzival kppp, ale z niceho nic mi to zacalo pri
prihlasovani padat. (A to i z windows, ktere uz vubec nepouzivam) Tak jsem
volal na tech podporu, (doma jsem taky IOL) a tam mi rekli, ze mam-li 56k
modem tak at zkusim AT string AT+MS=11, (to je string pro modem WELL u
jinych muze byt odlisny!) ktery snizuje rychlost na 33,6k. Ve WIN to
zabralo, ale v kppp to nebylo kam napsat tak aby to fungovalo tak jsem byl
nucen prejit na klasicke pripojeni pres pppd. Stahnul jsem si  utilitku
pppsetup (obsahuje i dobre README), a ta mi vytvorila potrebne scripty a do
toho pripojovaciho jsem dopsal AT+MS=11 OK a uz to funguje. Uctovani jsem
rozchodil pomoci pppcost, ktery umi ucto. Internet 99, a jsem spokojen.

Pavel VOKOun