Sendmail

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Říjen 11 08:39:45 CEST 1999

> Konfiguruji program sendmail a narazil jsem na tento problem. nemuze se mi
> pripojit muj provider, kdyz mi posila postu. V MAILLOGu je nasledujici
> chyba:

Ke dje to sendmail, tak chodte na sendmail na linux.cz

> NOQUEUE: Null connection from PC1.telecom.cz [194.228.2.40
tento riadok znamena ze sa niekto pripojil na sendmail a nic nespravil.

> Tento problem se vyskytuje pouze u Telecomu. Od jinych postovnich servru mi
> posta chodi dobre.
> Nesetkal jste se nekdo s timto problemem?

Jaky problem ?
Kde je problem ?
Sak ste nic nenapisal.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }