Osamely pocitac daleko v horach - AX.25??? (long)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Říjen 11 11:16:57 CEST 1999

rkabatek na oku-ka.cz wrote:

>  Pouziti amaterskeho pasma zrejme neprichazi v uvahu, nehlede na to, ze se
> nesmi jednat o komerci. Je ale i jina moznost, pouzit CB radiostanice a
> paket 1200bd. Na tu vzdalenost by to mohlo chodit ok. Nevim ale, jak je to
> s provozem PR na Slovensku, v CR je to od prazdnin povoleno (kanaly 24 a 25
> tusim).
>
> Radim
Takmer som zabudol AM pasma na CB staniciach sa na slovensu moc nekontroluje ;)
A da sa to prestrelit cez frekvencie pre radiove modemy len sy treba dat bacha
na vykon <0.25W ak sa nemylim.
Co sa tika modemou BayCom na 1200 spravis za 500,-Sk a AM vysielacku na jedno
pasmo priblizne za polovicu.

--
Chyby pusobene lidmi je mozne
vyloucit pouze tahdy, jestlize