libI18force a star office - nefunguje!

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Pondělí Říjen 11 12:35:26 CEST 1999

> zkousim distribuci debian 2.1. Bohuzel se mi nepodarilo zprovoznit
> StarOffice s cestinou pomoci libI18Nforce od Z.Kabelace - pise pouze
> dlouhe a,i,e,
> hackovane pismena a mrtvolniky neuznava.

Hm, prave jsem to rozchodil prave jenom s libI18Nforce, nepouzil jsem
patch Stano Meduny ani XKB (pouzivam mezinarodni klavesnici KDE). Udelal
jsem to takto (nektere kroky muzete delat i v jinem poradi):

- jako root:
./setup /net
ultimo-rh6.0     (viz prvni prilozeny soubor)
cp libI18Nforce.so.0.0 /usr/X11R6/lib/
cp czrun /usr/bin/    (viz druhy prilozeny soubor)
ldconfig -v|less      (prohlednete si, jestli je libI18Nforce.so.0.0
spravne nalinkovany

- jako obycejny user:
cd /home/user
/opt/Office51/bin/setup
czrun Office51/bin/soffice

(mozna jsem napsal nektere adresare spatnu, pisu to z hlavy)

--
Milos Prudek