rozesmal me zdrojak k GNU sync(1)

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Říjen 11 12:13:10 CEST 1999

On Mon, 11 Oct 1999, Daniel Novotny wrote:

> nazdar vsichni,
> jen tak jsem si cetl zdrojaky od zakladnich utilitek systemu a
> narazil jsem na zdrojak k sync(1)
> misto
>
> void sync(); int main() { sync(); return 0; }
>
> jak bych to napsal ja a "sel od toho"
>
> to parsuje optiony z prikazove radky (--help a --version :-) )
> atd. proste ma to skoro dva kilobajty!
>
> Kdyztak jsem to hodil k sobe http://www.fi.muni.cz/~xnovotn3/sync.c

A co je na tom spatneho? Proste ten kdo to programoval nebyl programatorske
prase, ale vedel co dela a vedel ze vse ma mit svou upravu a ma vyhovovat
nejakym zvyklostem (jako treba --help). Je naopak dost desne pokud program
(UNIXovy a jeste lepe pod GNU) na --help rekne nevim/neznam.

(Stejne tak desne - ale to uz je muj nazor, tak nic ve zlem - je napsat do
nejake konf. main() {.....} a vse na jednu radku.. to neni uprava C ale
mozna tak perlu.)

Obecne je uprava mnoha zdrojaku a projektu naprosto hrozna, co si treba
myslet o zdrojakach bez README, nebo pokud je vse v jednom adresari, nema to
./configure.. atd. Vrchol (napr. ja takove veci ihned mazu..) je pokud nekdo
ty zdrojaky jen zataruje, ale neda do adresare (!)...

Omlouvam se, ale nejak mi nejde u tohoto tematu byt strucny a klidny :-))

						..vse v dobrem
						     Zakkr