Osamely pocitac daleko v horach - AX.25??? (long)

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Pondělí Říjen 11 13:14:42 CEST 1999

David Rohleder wrote:

> Amaterske radio je pro cloveka, ktery o tom nic nevi
> nepouzitelne. Potrebujete licenci, za mych mladych let to byly ruzne
> zkousky - treba trida D  - morse alespon 40znaku/min, predpisy, atd.
> (ja jsem nezvladl to morse :-) Cena za radio se pohybuje radove v ?0tisicich.
>
> Je pravda, ze radioamateri pouzivaji ruzne packet-radio systemy, ale
> zadny nejel rychleji nez 9600 kb/s. Ale zase na druhou stranu to
> funguje a je to pro ne zadarmo. Pro zajimavost, radioamateri maji
> A-ckovou sit 44 - co by za to nekteri jini dali :-)

Ako som uz spominal o rychlost mi nejde...

Teda ked to mozem zhrnut:
Na amaterske radio mozem zabudnut pretoze na to aby som spojil dva
pocitace potrebujem absolvovat vela narocnych skusok (ktore nemam sancu
zvladnut).

Hmmm. Skoda.

Teraz ma napadlo: Co sa mi moze stat, keby som si predsa len zobral dve
amaterske vysielacky a zacal vysielat? Hrozi mi nejaka pokuta? Od koho?
(Sorry za offtopic).

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o.