jak na n=n+1 v BASHI

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pondělí Říjen 11 13:53:36 CEST 1999

On Mon, 11 Oct 1999, Michal TALMAN wrote:

> Urcite trivialni dotaz ale myslim si, ze za dve hodiny hledani v man
> BASH se bude lepsi zeptat. Mam ve scriptu smycku for file in $*. A
> potrebuju ziskat nejakou pormenou, ktera se vzdy pri kazdem korku
> navysi o jednu. typ i=i+1 mi nejak nefunguje.

  Jinak v manove strance viz ARITHMETIC EVALUATION.

  Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========