divne chovani while v ksh a bash na linuxu

Pondělí Říjen 11 13:58:14 CEST 1999

peak na argo.troja.mff.cuni.cz (Pavel Kankovsky) writes:

> Viz POSIX.2. :)

Z materialu, ktere mam k dispozici, mi plyne, ze POSIX 1003.2 to
nespecifikuje. Napr. v pdksh NOTES je uvedeno:

POSIX sh questions (references are to POSIX 1003.2-1992)
        - is it legal to execute last command of pipeline in current
          execution environment (eg, can "echo foo | read bar" set
          bar?)

Pro neznale: Specifikaci POSIXu 1003.2 je mozne si koupit
(http://standards.ieee.org/catalog/posix.html), ale cena $271 ($217
pro cleny IEEE) je pomerne znacna. Vysledkem je, ze vsichni o tom
mluvi, ale jen malokdo vi, co je tam vlastne napsano :-).

David Korn prohlasuje, ze ksh specifikaci POSIX 1003.2 vyhovuje, viz
napr. jeho clanek v LJ #27, July 1996 (take pristupny na
http://www.gtlinc.com/products/KornShell/docs/KshArticle.html).

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR