Kryptovani HTML

Jiri Dvorak dvorakj na alpha.inf.upol.cz
Pondělí Říjen 11 15:10:29 CEST 1999

> A co takhle udelat PDF a tomu rict, ze vyzaduje heslo na otevreni?

A co takhle pouzit neco jako PGP nebo GNUpg ?

Blizsi na www.pgp.com a www.gnupg.org

Jiri Dvorak
tr. 17. listopadu 18
Prerov
750 00
http://www.inf.upol.cz/~dvorakj
Veskere nazory uvedene v tomto dopise jsou ciste me vlastni a nemusi se
shodovat s oficialnimi stanovisky organizaci, kterych jsem clenem.