StarOffice, libI18Nforce a čeština po 101

Luděk Šlouf L.Slouf na iol.cz
Pondělí Říjen 11 17:07:47 CEST 1999

Shrnutí:
Prošel jsem konferenci, vyhledal všechny možné způsoby řešení.

Výsledek: nefunguje.
StarOffice 5.1 na distribuci Debian 2.1 od computer pressu nejsem schopen
počeštit.
Používám XFree 3.3.1 s XKB a jako window manažer Window Maker.  Nastavení
locales se zdá být v pořádku - v xtermu, Etermu, Netscape 4.7, keditu a dalších
aplikacích funguje vstup českých znaků korektně.

Pro StarOffice jsem se pokusil použít libI18force.  České fonty (ulT1mo z
RedHatu) jsou nainstalovány, importovaný dokument zobrazuje česky správně.

Po spuštění akceptuje pouze znaky ýáíé, háčky ani mrtvé klávesy nelze použít
ani po spuštění s LD_PRELOAD=...libI18force....

Pokud mi může někdo poradit reprodukovatelné řešení, nebo alespoň poradit, kde
a jak hledat chybu ( .. ve zdrojácích SO :-)), konečně se snad zbavím
Woken z disku.

Díky za posun jakýmkoli směrem.

Luděk Šlouf
L.Slouf na iol.cz