include_path v PHP

Michal Ludvig michal na logix.cz
Pondělí Říjen 11 18:55:15 CEST 1999

Radek Vybiral wrote:

> Unika mi sice smysl, ale cestu lze nastavit jinou pro kazdy adresar zvlast
> v souboru .htaccess (pokud je to povoleno samozrejme).

Ze se da nastavit pro adresar, to mi moc nepomuze. Potreboval bych to
menit _za_behu_.
Smysl je nasledujici: Mam skript, ktery zobrazuje clanek. V zavislosti
na parametru (prip i UserAgentu a podobne) nejak formatuje vystup. A v
tom skriptu jsou treba nasledujici veci:
<? include("header.inc"); ?>
pricemz header.inc je pro ruzna formatovani ruzny. Takze kdyz skript
zjisti, ze ho vola lynx, nebo ze ma vytvorit vystup pro tisk, tak
includne header, ktery neobsahuje vsemozny graficky serepeticky a
naopak.
Uz jsem to vyresil tak, ze nastavuju promennou $layout a pak mam
<? include("$layout/header.inc"); ?>
Trosku problem je, ze ruzny zpusoby formatovani sdileji ruzny *.inc
soubory a tim padem v tom casem vznikne znacne neprehledno, protoze
musim mit vic promennych $layoutX. Kdybych si mohl nastavit includepath,
tak by proste hledal v zadanych adresarich (a v poslednim by byl nejakej
default) a byl by pokoj. Ale jestli to nejde, tak se holt neda nic
delat.

Presto dik
Michal Ludvig