Osamely pocitac daleko v horach - AX.25??? (long)

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Pondělí Říjen 11 20:55:01 CEST 1999

Dne Po, 11 říjen 1999 jste napsal(a):

> Na to bych nespolehal - nemate zadnou kontrolu ani zaruky nad tim ze
> to bude fungovat i za rok, ze se dovolate na prevadec apod.

To je pekna blbost! Nechapu proc se furt nekdo chce cpat na radioamatersky
pasma kdyz je tolik volnejch pridelu. Reste si laskave komercni problemy na
komercnich pasmech a nechte radioamatersky pasma na pokoji.

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

"If there wasn't C, we wouldn't have any OBOL, PASAL or BASI"