KOMERCE: nabidka distribuci Linuxu

Pondělí Říjen 11 22:23:48 CEST 1999

=?iso-8859-2?Q?Miloslav_Trma=E8?= (mitr na volny.cz) wrote:
:
: Jiří Schindler <schindlerj na seznam.cz> píše v diskusním
: příspěvku:38008901.0 na news.cvut.cz...
: > Dobry den, omlouvam se za offtopic, ale setkal jsem se s lidmi, kteri
: > shaneji distribuce Linuxu a tak jsme je spolecne s kamaradem dali na web,
: > kde mate moznost si je objednat za lidovou cenu 100Kč za CD.
: > (I my fandime Linuxu). Najdete nas na www.vltava2000.cz/cdhome nebo na
: > www.cdhome.cz
: Nenabizi nekdo take originalni (ne CZ) RedHat 6.1? Docela bych mel zajem.
: Dekuji.
:     Mirek

Ja Vam to klidne vypalim. Kdo mate zajem, ozvete se mi soukrome.

Leos Bitto