permission denied pro roota

Michael Romanovský microm na email.cz
Pondělí Říjen 11 23:59:20 CEST 1999

Po uspesne instalaci Debianu 2.1, jsem hned chtel zkusit StarOffice, ale nemohl jsem spustit ./setup, protoze mi to debian nedovolil.
V manualech jsem nic nenasel, v konferenci taky ne (spatne jsem hledal?). Nejaky kancelarsky balik na linuxu urcite potrebovat
budu, pomozte prosim.
Upresneni: Nemuzu spustit setup jak Star Off, tak i Acrobat Readera4 a dalsih a to jako normalni uzivatel ani jako root.

PS: zkousel nekdo Linux Explorer? zda se nejakej divnej-nefunkcni. adresare zobrazuje, ale tlacitka netlacej. mozna se jen spatne rozbalil..