Boot manager

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Říjen 12 06:01:32 CEST 1999

Chystate-li se instalovat RH 6.1, neni treba si s vhodnym bootovacim
manazerem lamat hlavu. Pri instalaci vam bude tak jako tak nabidnuto pouziti
LILO manazeru. Je jednoduchy a v podminkach se dvema OS plne vyhovi. Vam pak
bude stacit po zapnuti PC zapsat do radky "win" ci " linux", podle toho jak
si zavadeci konfigurace pojmenujete. Jedna z techto konfiguraci muze byt
nadrazena a startovana pouhym stiskem klavesy Enter. Sam podobneho nastaveni
pouzivam pro sveho synovce, ktery me chodi na PC "parit".

S pozdravem
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz