Boot manager

Michal Fric mike na p4.mepnet.cz
Úterý Říjen 12 08:23:28 CEST 1999

Zkuste se podivat na GAG. Je opravdu hodne pekny.

http://www.arrakis.es/~scostas/SOFTWARE/GAG/gageng.htm

Pro instalaci muzete pouzit nasledujici postup.

Stahnete soubor, ve kterem je image. Tu bud prostrednictvim dd nebo WinImage
ulozite na disketu. Z te dikety nabootujete. Pres s se dostanete do setupu a
ulozite na disk.