KOMERCE: Hledame programatora, pomuzete?

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 12 08:50:46 CEST 1999

On Mon, 11 Oct 1999, Petr Snajdr wrote:

> Dobry den,
>    firma Seznam, jeden z nejvyznamnejsich poskytovatelu
> obsahu na  Internetu v CR, hleda programatory v
> jazyce C/C++ na plny uvazek s nastupem do 15.
> listopadu. Znalost Unixu a zejmena Linuxu vyhodou.
> Pracoviste: Praha.
              ^^^^^

Cekal bych, ze takova internet firma jako Seznam bude podporovat
HomeWorking, nebo i Seznam ma koreny v rakousko-uherskem vstavani v 6:00 a
pak rychle do prace ..atd.

(OT: I kdyz oni cele Cechy jsou nekde jinde, nez u snahy vybudovat moderni
IT spolecnost - my radeji podporovat hute, zelezarny..).

> KDOKOLIV KOMU SE PODARI PRO NAS ZISKAT PROGRAMATORA
> s nimz bude podepsana smlouva a neodejde do
> 3 mesicu (tj. projde zkusebnim

Vy je tam jite nebo nejak jinak trapite? :-))

							Zakkr

PS. No skoda, ze jsem civilni-vojak... mozna bych se sel podivat proc
    nevydrzej..