Boot Manager

Kunyik Kornel, AD Sturovo Kornel.Kunyik na asdo.se
Úterý Říjen 12 10:39:48 CEST 1999

	>V soucasnosti pracuju pod Win95, chci prejit na Linux (RH 6.1), ale
kvuli
	>sestre musim zachovat moznost bootovani do Windoze. Kterej
bootovaci
	>manager mi doporucite? Rozhoduju se mezi programy System Commander
	>Deluxe 4 a Partition Magic 4. Kterej je lepsi?
	>PS: Nikdy jsem si s bootovanim nehral, takze kdybyste nekdo vedeli
o zdroji
	>ze ktereho nacerpat informace jak to nejlip zaonacit, dejte mi
vedet
	>(anglicitna nevadi).

Ja by som doporucoval System Commander. Pozna to velke mnozstvo OS a je ho
velmi jednoduche nastavovat. Ja mam pod nim napriklad menu pre vyber Windows
98, roznych konfiguracii DOS-u (XMS,EMS,CD) a Linux. A mimochodom nevyzera
najhorsie. Jediny problem, s cim so sa pri praci s tymto programom stretol,
bolo, ze kamaratovi na jeho graf. karte trochu blbol obraz pred prechodom do
graf. modu (gr. karta Rendition V2200).
SC sam rozpozna nainstalovane OS a nove sa tiez lahko pridavaju.