Nejlepsi graf. rozhrani

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Říjen 12 11:04:39 CEST 1999

David Rohleder wrote:

> [...]
[snip]

> Je videt, ze tady nekdo nepochopil, ze nejsem autorem puvodniho
> prispevku :-)
>
> Ale kdyz uz jsem u tech wm a podobnych veci, tak jsem na svem P133
> 60MB RAM zkousel KDE a uprimne receno, bylo to utrpeni. Neveril jsem
> vlastnim ocim, ze nekdo muze napsat software, ktery na takove
> konfiguraci bezi hur nez tvm na 386/16MHz.

Vzhledem k tomu, ze Gnome ma zhruba stejne pametove naroky a s rychlosti
na tom taky neni o moc lepe ( a pritom Gnomerum co vim na tehle vecech
docela tezce zalezi ), tak ja osobne neverim, ze neco takoveho vubec jde
dneska napsat lepe. Pro nekoho je to porad lepsi nez superrychle TWM.

 L.Lunak
 l.lunak na email.cz

 P.S. : Na 60 MB to nemuze byt utrpeni, na 16MB je to utrpeni :) .
 P.P.S. : Prelozeni Qt a kdelibs s -fno-exceptions dela s pametovou
spotrebou KDE 1.x docela divy ( docela humor, ze vyjimky pridaji pres
0.5MB unshared kodu na bezici app ).

#include "disclaimer.h"