minimalna konfiguracia

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Říjen 12 11:24:34 CEST 1999

:> > ma niekto rozchodeny linux ( najlepsie RH ) na 386-tke s RAM 8MB a HD
:> > 200MB? oplati sa do toho ist ? ( ma to byt router, plus pripadne
:> > dial-on-demand system )
:>
:> Provozuji (spis kolega provozuje :-) tu linux (debian ale to je
:> nepodstatne) na presne takove konfiguraci jakou popisujete, jako tiskovy
:> server. Naprosto bez problemu.  Doporucuji samozrejme 'povrazdit' vsechny
:> sluzby ktere nejsou potreba a zabiraly by zbytecne misto v pameti a vykon
:> procesoru.

no .. samozrejme, ze z toho pojde prec vsetko, co bude len trochu nepotrebne
.. ostane tam cisty system a potrebne baliky ( casti balikov ) ..
( ono na 200MB disku sa neda vela vyskakovat :-{)) )

:> ja mam tam RH5.2 z jadrom 2.0.38 a ide fain ale nesmies moc chciet. na to
:> co ti chces tak to zvladne a skus tam dat to menovane jadro je
:> najbezpecnejsie (zevraj)

s 2.0.38 mam dobre skusenosti aj ja ..

inak .. ako je na to 386 s rokom 2000 ? ( nie ze by na tom zalezalo .. ale
predsa .. ako sa zobudi linux po roku 2000 na 386-tke ? )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying