minimalna konfiguracia

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Říjen 12 11:31:47 CEST 1999

Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> [...]
> :>
> :> Provozuji (spis kolega provozuje :-) tu linux (debian ale to je
> :> nepodstatne) na presne takove konfiguraci jakou popisujete, jako tiskovy
> :> server. Naprosto bez problemu.  Doporucuji samozrejme 'povrazdit' vsechny
> :> sluzby ktere nejsou potreba a zabiraly by zbytecne misto v pameti a vykon
> :> procesoru.
>
> no .. samozrejme, ze z toho pojde prec vsetko, co bude len trochu nepotrebne
> .. ostane tam cisty system a potrebne baliky ( casti balikov ) ..
> ( ono na 200MB disku sa neda vela vyskakovat :-{)) )

Pre co nie ja natom vyvijam soft pre PIC-procesory sluzimy to ako zaloha
(QIC-117)
mam tam Xserver aby som nemusel lozit na druhy pocitac,BINDa,FTP,apache a
najnovsie sa pokusam tam rozchodit AX25. (250MB disk) a este su tam zdrojaky
jadra nech si jadro kompiluje sam (2hod)

> :> ja mam tam RH5.2 z jadrom 2.0.38 a ide fain ale nesmies moc chciet. na to
> :> co ti chces tak to zvladne a skus tam dat to menovane jadro je
> :> najbezpecnejsie (zevraj)
>
> s 2.0.38 mam dobre skusenosti aj ja ..

Mne ho velmy velmy odporucaly.

> inak .. ako je na to 386 s rokom 2000 ? ( nie ze by na tom zalezalo .. ale
> predsa .. ako sa zobudi linux po roku 2000 na 386-tke ? )

Ja by som sa bal roku 2036 a nie 2000 pokial to nevipinas.
Co mam doma dosku tak ta ma problem az z rokom 2099 al eto ma asi uz trapit
nebude :) (ono to ma dost zvlasny bios /*potpora large diskou, 4 fdc, ...*/)

--
Chyby pusobene lidmi je mozne
vyloucit pouze tahdy, jestlize