Osamely pocitac daleko v horach - AX.25??? (long)

A young dragon glip na cyber-wizard.com
Úterý Říjen 12 13:30:13 CEST 1999

> Vdaka, ze si sa ozval... :-)
>
> Dal by sa niekde splasit navod na ten interface?
http://www.home.sk/www/sisko/dual.gif
To je kabel pre N5110, myslim, ze N3110 ma rovnaky konektor, neviem, treba
overit (na webe je pokecu spusta, moja query na altaviste bola
+"Nokia 5110" +cokolvek_co_ma_napadlo)

> Nevies (aspon priblizne) co su to rozumne peniaze vzhladom na Nokiu 3110
> (cca 5, 10 alebo 15 tis.)? Prepac, ale vobec nemam prehlad kolko taka
> hracka moze stat. :-) Vdaka.
N5110 (nova) sa da zohnat pod 5000Sk (viz www.mobil.sk [burza]), N3110 je
dost starsi typ, takze tipujem 2500-3000.

> Existuje nieco ako mini-mini-mini-HOWTO na ten bastl? :-)
Hmm... mozem sa mylit, klasicky tazkotonazny NMT telefon (s podvozkom ;)
som uz nevidel par rokov, ale... neboli aj take, co mali k vysielacu s
baterkou pripnuty v podstate klasicky telefon? Ak ano, moja predstava je,
ze sa proste odstrihne (aspon tak to tvrdila ista reklama eurotelu ;)
nakrimpluje konektor a strci do obycajneho modemu.
Ak nie, nebite ma, ja sa babrem skor s GSMkami ;]

> Ano, tak je. Dedkovi na chalupe kufrikovy telefon za babku nevadi
To s nim chce aj spavat? Teda nie spavat (v jeho veku ;) ale spavat!

--
                              .  ,           Glip