LinuxHall: žádost o ohlasy

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 12 13:44:15 CEST 1999

Zakkr wrote:
:
: > Mel bych i malou poznamku k prednaskam. Mozna by stalo zato lepe
: > volit temata a prednasejici. Konkretne narazim na prezentaci Oraclu.
: > Ta prednaska nemela s Linuxem vubec nic spolecneho :(
:
: Me prekvapilo o cem ty prednasky byly.. cekal bych, ze to bude hlavne pro ty
: co o Linuxu nic nevi, ale kdyz jsem tam prisel - tak hle prednaska o
: threadech - to bych rek, ze patri napr. do Jevicka, ale na INVEX? Kolik s
: tech co tam sedelo nekdy naprogramovalo multithreadovou aplikaci?
:
	Ja myslim, ze to bylo koncipovane tak, aby ve stredu byly
odbornejsi prednasky (taky se tomu rikalo "konfenrence"), a v ostatni
dny takove intro a komercni prednasky -- aspon Petr Machacek a ja jsme meli
ve ctvrtek a v patek docela uvodni prednasku o tom, co je Linux.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //