ADMIN: Kvotovani (Re: squid z RH a delay pool parameters)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 12 16:50:06 CEST 1999

Zdenek Svarc wrote:
: Diky, uz jsem myslel, ze mi nikdo k vuli te hrubce ve zmene stavu neodpovi
[...]
: > >     nevite nekdo z hlavy, jestli redhatovsky squid ma zkompilovane delay
: > > pool parameters ?
[... zkopirovana cela puvodni zprava ...]

	Tak jsem si po nejake dobe zacal cist comp.lang.perl.misc,
a zjistil jsem, ze tam obcas Tom Christiansen posila celkem zajimavy
dokument, ktery vysvetluje, proc by se mely odpovedi psat az _za_
ocitovany text puvodni zpravy. Uvazuji o tom, ze bych tento text
prelozil a zaradil jako soucast Meta-FAQ.

	Zpravy podobne vyse uvedene se opravdu nedaji cist.
Zamyslete se nad tim.

-Yenya (spravce konference linux na linux.cz)

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //