Potize s instalaci

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Říjen 12 21:13:59 CEST 1999

On 11 Oct 1999 21:13:17 +0100, Ondrej 'SanTiago' Zajicek wrote:

:> ma. Po vypnuti a naslednem zapnuti se mi sesype souborovy system.

: Mozna hloupa pripominka, ukoncil jsi korektne linux (prikazem shutdown
: nebo reboot, obvykle to byva nastaveno na Ctrl-Alt-Delete), nebo jsi se
: jen odhlasil a nasledne vypnul pocitac (znam cloveka, co to takhle
: delal, a pak se divil...)?

No ... na druhej strane som este nezazil, aby po vypadku
elektriny/tvrdom resete/vypnuti isiel suborovy system
do kyticiek. Dobry filesystem by mal byt tak napisany,
aby prerusenie jeho cinnosti v ktoromkolvek okamihu malo
za nasledok iba nekonzistencie opravitelne fsck bez
rucneho zasahu, a ext2fs myslim dobry filesystem je.
Pokial je ten system co sa tyka disku viac-menej idle
(co po odhlaseni byva), riziko je pomerne male (teda nie
ze by som to niekomu odporucal :-)).

To hardwareova chyba je ine kafe. Staci skleroticka
pamat a podla toho, kam zrovna trafili buffre disku,
sa deju veci ...

Zdravi
--
				Stano