SQL

Jiri Solc SOLCJI na student.fsid.cvut.cz
Úterý Říjen 12 22:16:30 CEST 1999

  Dobry den !

   Jdu sice s otazkou kterou tady nekdo "zakazoval" - otazkou ve
smyslu "Poradte mi produkt". Domnivam se ale, ze clovek, ktery zna
produkty, ale nemuze se rozhodnout - nebot nevi o kvalitach/chybach
daneho produktu by mel v konferenci dostat odpoved. Nebot proc
nesdelovat zkusenosti ?! Problem je, ze nekteri zvrhlici utok na svuj
oblibeny sw berou jako utok na sebe a brani se a brani se a brani
se... Osobne podobne ryti nekdy ctu a nevadi mi, chapu ovsem, ze
nekomu to muze vadit.
   Ale ted k otazce - chtel bych na linuxu rozjet SQL server pro
prostredi linux a Windows9x. Nevim zda se rozhodnout pro PostgreSQL
nebo MySQL. Potrebuji aby to bylo HODNE stabilni a aby to bylo
rozumne na spravu (zacinam s SQL) a pokud mozno zadarmo. A dalsi vec
- snadna tvrba aplikaci dotazovani - ma to delat kolega ve Win9x.
U MySQL jsem videl nejake pekne testovaci utility i do winacu, ale
"zase je prej nic moc". PostgreSQL dodavaji zase RH standartne, ale
zda se mi nejake chudsi (ale asi jen zda), osobne se mi zda vhodne.
Co by jste doporucili ? Existuje jeste neco robustniho jako tyto dva
produkty. Nebo snad koupit nejaky Oracle ?

 Poradte please a bez flamwrs :)

 Jiri Solc
      Jiri Solc
 solcji na fsid.cvut.cz