Apache, MySQL, PHP

krtek krtek na jd.cz
Středa Říjen 13 06:36:40 CEST 1999

zdravicko pratele,

s Linuxem pracuji asi tak 14 dni, terpve odkryvam moznosti a nemoznosti, ale
uz jsem chtel rozchodit Apache 1.3.6, MySQL 3.22.26a-1a PHP 3.0.12 a zrejme
jsem si ukousnul velky kus. Apache mi funguje ale bez PHP a MySQL, MySQL
funguje taky ale jen pro pristup z pocitace na kterem je Linux a ne pres web
jak jsem puvodne chtel.

nekde jsem vycetl, ze je potreba pridat nejaky modul do Apache aby fungovalo
PHP v HTML strankach a tim vnzikne i propojeni na MySQL. jenze to uz jde
dost mimo me.

najde se nekdo kdo vi jak na to? nebo vi nekdo o nejakem zdoji ktery by
tohle poposoval? osobne si myslim, ze je lepsi to prodiskutovat

dekuji Krtek