squid prehazene weby

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Středa Říjen 13 10:49:54 CEST 1999

On Wed, 13 Oct 1999, Michal Janko wrote:
>  mam squida 2.2 nakonfigurovaneho spolecne s jadrem jako transparentni
>  cache a v posledni dobe se me stava takova neprijemna vec, ze squid
>  zobrazi na nejake url uplne jiny web z nejake uplne jine url, pricemz
>  zajimave na cele veci je, ze reload z M$ IE nepomuze a nekolikrat
>  provedeny shift-reload v netscape da vse na nejaky cas doporadku.
Zkuste na chvili shodit squida a smazat jeho cache, stavalo se mi
to, kdyz masina klekla po vypadky napajeni. Vypadalo to na naborenou
cache. Kdyz jsem to udelal, tak to bylo v poradku. Navic to melo
souvislost s velkym poctem adresaru v urovnich. Zmensil jsem cache
a snizil pocet adresaru 1 i 2 urovne a beha to bez problemu.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509