Apache, MySQL, PHP

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Říjen 13 11:06:38 CEST 1999

> uz se mi podarilo rozchodit ./configure u PHP s tim ze ve vypisu je:
> ..
> ..
> ..
>
> checking for Apache module support... yes - Apache 1.3.x
>
> ale posledni radka vypisu je:
>
> checking for MySQL support... no
>
> Predpokladam dobre, ze je to proto ze i MySQL bylo instalovano z rpm? Zacal
> jsem stahovat MySQL....src a doufam ze uz se podari

Myslim ze stacia rpm mysql-client a mozno develop.
Potom len pustit configure v php s parametrami --with-mysql a je to.
ono je najlepsie tam, daj aj tusim gd-librabry (graficka kniznica napr.
pre mrtg), takze este aj --with-gd.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }