Instalce OCTEC Tempo32 zvukova karta

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Říjen 13 10:40:31 CEST 1999

> Dobry den,
>   vcera jsem si nainstaloval SuSE 6.2. Mam ale problemy s konfiguraci
> zvukovky (je to PnP ISA) karta.
>
> Kdyz jsem spustil pnpdump, tak to vubec nic nenaslo.
>
> Slo by nastaveni do isapnp.config dopsat nejak rucne?

Ma to tedy znamenat, ze se soubor isapnp.conf nevytvori vubec? Pisete
"dopsat nejak rucne", to me pripada jako by vam to preci jenom tento soubor
vygenerovalo. Soubor isapnp.conf samozrejme jde editovat rucne. Abych mohl
pomoci, potrebuji nejdrive vedet, zda se jedna o to, ze pnpdump nedokaze
detekovat vasi PnP kartu nebo je potreba sladit hodnoty v jiz vygenerovanem
isapnp.conf

 S pozdravem
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen