Instalce OCTEC Tempo32 zvukova karta

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Říjen 13 11:47:31 CEST 1999

Dne 13. 10. 1999 Jakub Zlamal napsal:

> Dobry den,
>   vcera jsem si nainstaloval SuSE 6.2. Mam ale problemy s konfiguraci
> zvukovky (je to PnP ISA) karta.
>
> Kdyz jsem spustil pnpdump, tak to vubec nic nenaslo.
>
> Slo by nastaveni do isapnp.config dopsat nejak rucne?
>
> V BIOSU mam nastaveno aby se IRQ 5 a 10 nastavilo na ISA (a priradilo se
> zvukovce),
> protoze to tak poterbuji do Windows95. Nemuze to mit nejaky vliv?
> (nechtel bych si stim moc hrat aby se mi nerozhodily Windows)

Je to divna zvukovka, nikdy jsem ji nerozbehal s nicim jinym, nez s ovladacem
Open Sound System (http://www.opensound.com/ - ovsem ne zadarmo). Je pravda,
ze v dobe, kdy jsem ji mel jeste byla ALSA v plenkach a nebyly jadra 2.2,
takze mozna, ze uz je to jinak.

--
S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.