Instalce OCTEC Tempo32 zvukova karta

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Říjen 13 12:50:17 CEST 1999

> Ano isapnp.config se vubec nevytvoril, prave proto nemam ani predstavu co
> tam zkusit napsat.
>

> Omlouvam se, ze jsem to nezminil.
>
> Jakub Zlamal

Ah tak, stara znama potiz, kdy si vyrobce neco pise na krabici a neodpovoda
to tomu co je uvnitr (mysleno ono PnP).
Michal Krause ale napsal, ze ji rozchodil s komercni OSS. Snad by bylo
reseni prave zde. SuSE linux 6.1, ktery pouzivam ja ma v balicich na CD OSS
Lite a dokonce i ALSu. OSS jsem mel jiz nainstalovany a mohu ric ze tam byl
slusny rejstrik podporovanych karet i jejich klonu (generic type). Z toho
vyvozuji, ze by jste to mel najit i na vasi o cislo vetsi verzi.

Josef Vogeltanz