Problematika pripojeni Linuxu na Nowell

pvokoun na spolana.cz pvokoun na spolana.cz
Středa Říjen 13 13:03:13 CEST 1999

>Nejak nechapu. Pokud mate na mysli "Novell server" na linuxu, hledejte
MARS nebo tak nejak >(nezkouseno). Pokud ma stanice s linuxem pristupovat
na NW server pak staci klient (ncpfs*.rpm pro >RedHat ?).
To mi somozrejme bude do zacatku stacit. Casem bych, ale chtel, aby linux
zde fungoval jako webovy server, ktery bude dostupny

 Samozrejme je nutne mit ovladac pro sitovou kartu a podporu IPX/SPX v
jadre. Zkousel jsem >jen letmo (umi i NDS :))>Jakykoliv odkaz mi helpne.
>Linux Documentation Project (v cestine)? Ke stazeni kupr z
>ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-6.0/i386-cs/local/doc/LDP jako PDF (cca 6
Mb).Nebo jeste Ethernet-HOWTO, >IPX-HOWTO, NET-3-HOWTO ...>Diky Pavel
VOKOun Neni zacPetr