Pomoze niekto zaciatocnikovi?

Slavomir Tomascik tomascik_slavomir na vse.sk
Středa Říjen 13 14:28:39 CEST 1999

> V te instalaci je potiz, vypada to ze instaluje jinej kernel nez ke
> kterymu jsou nainstalovane moduly. Predpokladam, ze to dava failed
> na finding dependencies. Nainstalovat si i zdrojaky kernelu,
> prekompilovat a nainstalovat.

Asi to bude to spravne. Dava FAILED aj na Findigs dependencies.
Mozem poprosit, este ako skompilovat tie zdrojaky a cim?

P.S.: Vypol som vsetky PnP, aj v biose, aj na karte 3c509b s pomocou util.
od 3com. Musim este vyskusat modprobe, ale mne nechodi ani 3c900, takze
predpokladam ze to bude asi to blbe jadro.