Prvni packet v DIALD

Jiri Zach zach na teranet.cz
Středa Říjen 13 14:39:23 CEST 1999

 	zprovoznil jsem PPPD, DIALD a MASQUERADING vse funguje az na jednu
 malickost. Prvni packet, ktery vysle vzdaleny pocitac nema odezvu. Diald
se
 aktivuje vse probehne dobre, ale asi  3 minuty nelze z pocitace, ktery
 aktivoval diald ani pingnout na adresu na kterou smeroval prvni packet. Z
 jineho pocitace to jde. Vyzkousel jsem snad vsechno, ruzne timeouty a
 podobne. Nevite nekdo, v cem by mohl byt problem ?

echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_dynaddr

To nepomohlo. Naopak ted nemohu aktivovat linku pomoci PING ze vzdaleneho
pocitace, tak jako to slo predtim. Packety mam povoleny vsechny vcetne
icmp. Kdyz pingnu z pocitace, na kterem diald bezi tak se linka zaktivuje.
Kdyz diald ukoncim, vzdaleny pocitac hlasi nedostupnost site. Routovaci
tabulka je OK, defaultni cesta je na sl0.