Pomoze niekto zaciatocnikovi?

Radek Bulava radek.bulava.fei na vsb.cz
Středa Říjen 13 17:06:08 CEST 1999

> V te instalaci je potiz, vypada to ze instaluje jinej kernel nez ke
> kterymu jsou nainstalovane moduly. Predpokladam, ze to dava failed
> na finding dependencies. Nainstalovat si i zdrojaky kernelu,
> prekompilovat a nainstalovat.
>
> 	Majkl (majkl na tesnet.cz)

presne tak. pri spisteni depmod -a to padne.
ale vypada to, ze chyba je jenom v nekterem (nekterych) modulech.

kdyz jsem smazal vsechny soubory z /lib/modules/?/scsi a
 /lib/modules/?/pcmcia zacalo to fungovat. (prusvih je kdyz ty moduly
potrebujete).

jinak to CD od PCWOLDu je fakt nejake divne. mam sice jenom jeden
exemplar, ale nejde z neho nainstalovat treba lilo, perl, tetex, gimp ...
na dalsi si nevspomenu, ale je toho dost.... soubory z cd jdou normalne
zkopirovat, ale rpm zarve cpio error a konec.

uplne stejnou zkusenost (se dvemi exemplari) mam z www.sopik.cz
(taky rh6.0)
--
http://home.vsb.cz/radek