Fw: cestina v mrtg

Martin Och martin na och.cz
Středa Říjen 13 16:04:47 CEST 1999

 ----- Original Message -----
 From: Vojtech Novacek <linux na netcore.cz>
 To: <linux na linux.cz>
 Sent: Wednesday, October 13, 1999 3:03 PM
 Subject: cestina v mrtg

 > Dorby den,
 >
 > nema nekdo upraveny soubor locales_mrtg.pm pro podporu cestiny?
 > diky a info.

 Jsem autorem ceske verze, ktera by se mela objevit v dalsim releasu.
 Kazdopadne ji Tobias ode mne ma, ale asi je moc bussy.
 Lokalizace je napsana prokodovani win-1250.
 Pokud by se Vam chtelo pridat i ISO8859-2 , budu rad.
 Jedna se pouze o sekci czech, a musela by vzniknout nova sekce napr.
 czechiso.

Poslal jsem to do konference, ale tedjsem si uvedomil, ze ani nevim, jestli
se to smi.
Zatim se mi to ale nevratilo, ze by to list prial... :(((
Pokud ma negdo zajem poslu individualne, a dam to i na www.mrtg.cz, do ceske
sekce...

 ---
 Martin Och