Komunikace Linux - Windows

Jan Vybiral jvyb7688 na mbox.troja.mff.cuni.cz
Středa Říjen 13 16:15:31 CEST 1999

> 1. ping 127.0.0.1
> pokud nejde zrejme neni v jadre vubec podpora siti (TCP/IP), resp. chybi
> loopback. Potrebne je oboji.
> 2. ping vlastni_IP_adresa
> pokud nejde tak zrejme sprave nefunguje/neni natazen ovladac sitove karty.
> Treba nakonfigurovat/natahnout(modprobe...)
> 3. ping cizi_IP_adresa
> chybny kabel, chybny routing
> 4. ping cizi_jmeno
> chyba v dns(resp. v /etc/hosts, na dva pocitace zrejme dns mit nebudete)

Muj sitovy kabel je coaxial, ping mi vazne bezel mezi woknama (jestli k
tomu v tu chvili pouzivaly NetBUI, ktere bylo nastavene jako std.
protokol, to nevim .... mozna, ze vi, ze ping je na TCP/IP a ignoruji
std.nastaveni...)

ping na moji adresu i na 127.0.0.1 fungovaly bez problemu, ping na nekoho
jineho jsem si nemoh zkusit (treti komp doma nemam a na ten druhy si
Linux hodit nemuzu... a jak jsem psal, nejsem doma pripojeny na net)

Diky vsem za snahu. Az pojedu domu, tak se jeste zkusim podivat na ten
routing...

J.V.