SQL

Michal Fadljevic michal.fadljevic na grada.grada.cz
Středa Říjen 13 17:30:37 CEST 1999

>    Ale ted k otazce - chtel bych na linuxu rozjet SQL server pro
> prostredi linux a Windows9x. Nevim zda se rozhodnout pro PostgreSQL
> nebo MySQL. Potrebuji aby to bylo HODNE stabilni a aby to bylo

Pekny den,

samozrejme ze neni spatnych otazek {:), ale prece jenom Vase otazka
je v rovine "Poradte mi dobre auto, hodne stabilni a aby jezdilo, se
slusnou spotrebou a ..." Odpoved je, jak asi tusite {:) -
"Podle toho na co to auto potrebujete..."

Jestli jde o nejake prvni seznameni a tak, doporucuji nejakou z
poslednich stabilni verzi MySQL, jsem s nim uz leta maximalne
spojoken. (http://www.tcx.se) Je vytecne rychle a (jak jste chtel)
HODNE {:) stabilni.

Ale treba (jak uz to byva), nema treba transakce a tak...

Mozna byste se mel sverit, co za aplikace a v cem se maji proti te
databazi provozovat. Jinak Vam asi nikdo nic moc neporadi...

Hodne stesti
Michal Fadljevic
--
michal.fadljevic na grada.grada.cz +420/2/401-7198