zacatecnicke dotazi

Stepan Cirkl cirkl na mssch.cz
Středa Říjen 13 19:37:47 CEST 1999

DD
Co se tuce toho otravovani. Problem je, ze v teto konferenci se vyskytuji jak
zacatecnici tak hodne pokrocili uzivatele. Pro ne jsou ovsem zacatecnicke otazky
"tak primitivni". Dalsi problem je, ze spousta zacatecniku (ale ne jen jich)
necte dokumantaci. Pokud ma problem, tak HNED posila dotaz do konference.
Otazkou je, z kolika procent pro to, ze jsou lini a z kolika proto, ze
nejsou/nevi kde hledat odpovedi na sve otazky. At uz jsou to manualove stranky
nebo archiv teto konference.
Mozna by stalo za to, vzhledem k velikosti i ruznorodosti provozu, uvazovat o
rozdeleni teto konference na vice casti - zacatecnici - profici. Netvrdim, ze je
to jednoducha zalezitost, ale cim dal tim vice se mnozi jednoduche dotazy a cim
dal tim vice se vice profiku vzteka.

P.S.: Ja osobne profik nejsem, ale uz ani uplny zacatecnik, takze chapu obe tyto
skupiny.