Obeh dokumentu ve firme

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Čtvrtek Říjen 14 07:21:52 CEST 1999

Radek Vybiral píše:

> No ale ruku na srdce, kolik lidi z firmy bude pouzivat klienta na Linuxu,
> nejaka sekretarka zvykla na Word asi ne...

A proc ne??? Firem pouzivajicich Notesy kompletne je na svete minimalne
nekolik tisic, a ja znam konkretne jednu velkou firmu v mem nejblizsim
okoli. Nekteri tam pouzivaji word, a VSICHNI pouzivaji Lotus Notes.

Lotus Notes je uzivatelsky velice pritulny software, a navic se da
naprogramovat tak, ze ukazuje jen omezene moznosti voleb (a vubec se da
perfektne programovat a nastavovat).

(for the record: neprodavam Notesy)

--
Milos Prudek