3Com (Re: Pomoze niekto zaciatocnikovi?)

Čtvrtek Říjen 14 12:04:09 CEST 1999

On Wed, 13 Oct 1999, Marek Blasko wrote:

> ja bi som isiel na predposlednu moznost hned usetris si nervy :)

Jen tak mimochodem. Vzpomnel jsem si, ze jsem nekde videl, ze nekdo u 3Com
byl osvicen a 3Com ve sve vlastni rezii vydal drivery pro nekolik svych
"beckovych" karet (takhle to "b" na konci nabyva trochu jineho vyznamu,
co?). Ted si nejsem jisty, jestli mezi nimi byla i tahle, ale v pripade
pretrvavajicich problemu by stalo za pokus se na to podivat.