zacatecnicke dotazy

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Čtvrtek Říjen 14 11:33:42 CEST 1999

Daniel wrote:
> Mam taky dojem ze tu vyvstane trosku problem. A to s clenenim prispevkov a
> otazok. Yenya bude mat teda co robit aby dokazal povedat : "No tak toto je
> zaciatocnik a toto je profik". To myslim ani on nedokaze. Takze clenenie
> na konferu pre greenhorns a profi asi nepripada do uvahy.
>
> Skor by som navrhoval tematicke clenenie :
>
> Tema :  - Kernel a MY
>         - Mailovi klienti
>         - Programming
>
> ... a tak dalej

Osobne jsem proti takovemu rozdelovani na podskupiny. U velke cast problemu proste nevite predem CO
mate opravit a tudiz KAM byste meli dotaz poslat.
Priklad: nefunguji mi zvuky, vubec. Kam dam dotaz ? Do Linux-sound ? Tam se zeptaji: mas podporu v
jadre ? Jarku, jak to zjistim ? Zeptej se v Linux-kernel. Tam se zeptam, tam mi to reknou, jak to
zjistim, zjistim ze mam a stejne to nefunguje. Dam znovu dotaz do linux-sound, tam se zeptaji na
neco jineho atd. Hrozna predstava.
Delam v Linuxu a mam tam problem, tak se zeptam v konferenci Linux. Tecka.

Deleni na profiky a zacatecniky je taky nesmysl. Jako ze by zacatecnikum odpovidali zacatecnici a
profikum profici ? Nebo ze by profici otazky od zacatecniku vubec necetli ?
Nejak to nepochopuji :-( Predstava, ze by existoval nekdo, kdo se poklada za natolik profika, ze ho
obtezuji zacatecnicke dotazy, je priserna.

Michal Hajek

PS: mimochodem, zkousim debian 2.1 a nenasel jsem nikde nic o nastaveni zvuk. karty. Kde mam patrat
??? :-)))

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz
Sprava NIS                       http://www.nspuh.cz
NsP Uherske Hradiste          phone : voice +420 0632 529 204
Purkynova 365                         fax   +420 0632 551 014
686 68 Uherske Hradiste  Czech Republic     ICQ UIN: 14290832