Netscape a secure/unsecure mix

Čtvrtek Říjen 14 12:15:52 CEST 1999

On Wed, 13 Oct 1999, Petr Snajdr wrote:

> Netscape Netscape(R) Navigator 4.6 pro Linux
> (nevim zdali to dela vsude) mi vsak vzdy zobrazi
> jen to k cemu se dostanupres SSL. Pokud narazim
> na vlozny obrazek, ktery neni dostupny pres https://
> uvidim jen takovou ikonku jako nahradu.
> To se mi,ale moc nehodi. Nevite zdali to lze vyresit?

No dobre, ale jsou u tech obrazku kompletni URLka i se schematem (tj.
http://...)? Pokud jsou tam relativni, pak se snazi pres https a neni se
co divit, ze to nefunguje. :)

Jinak neni asi uplne super napad pausalne vyradit obrazky z kryptovani,
zvlaste, jestli nemaji vyhradne dekorativni vyznam (tj. napriklad nejake
graficke cudliky), protoze se tim otvira prostor pro ruzne kreativni
aktivni utoky.